Kontakt

Kontakta oss

Fyll i formuläret eller använd våra kontaktuppgifter nedan så hör vi av oss så fort som möjligt.

Adress

Teknikringen 1F
583 30 Linköping

Telefon

Email

Möt oss

Du kommer att få prata med någon av oss på GOLI

Det roligaste med vårt jobb är att underlätta för våra kunder så tveka inte att höra av dig till oss med frågor eller funderingar.

Mattias

Mattias Ekberg

Grundare & CTO

Sebastian

Sebastian Engvall

Utvecklare

Erik

Erik Grundberg

Utvecklare

Ino-1

Isabelle Nordqvist

Sales Executive

Vanliga frågor och svar

Fick du inte svar på dina frågor? Tveka inte på att kontakta oss så berättar vi mer!

Vem kan använda GOLI?

GOLI fungerar i alla verksamheter inom offentlig och privat vård och omsorg. Arbetet med GOLI blir som allra bäst om det sker nära den dagliga verksamheten. Därför är GOLI utformat på ett intuitivt och lätthanterligt sätt som inte kräver några särskilda förkunskaper. 

Vad kostar det?

Kostnaden för GOLI varierar beroende på verksamhetens storlek och behov. Kontakta oss för att boka ett möte där vi lär känna er verksamhet och kan ge ett kostnadsförslag. 

Är det svårt att införa GOLI?

Om GOLI har access till relevant data tar det cirka en vecka att installera GOLI för din verksamhet. Vi har erfarenhet av att arbeta med införande i stora och komplexa organisationer och skapar alltid en införandeplan tillsammans med kunden. 

Hur hanteras data?

GOLI lägger stor vikt vid säkerhets- och personuppgiftsfrågor. All data hanteras i enlighet med GDPR och PDL och processas endast i svenska datacenter. Vi analyserar och förbättrar kontinuerligt säkerheten i våra system. Dagliga backuper tas och återställningsrutiner testas kvartalsvis. 

Kan GOLI integrera med andra system?

Ja, GOLI har en egen integrationsplattform som kan koppla ihop med bland annat journal-, schemaläggnings- och ekonomisystem via API och filöverföring. Vi har färdiga integrationer för system som Cosmic och Sectra RIS/PACS, och kan bygga nya integrationer vid behov. 

Hur lyckas man med sin kapacitets- och produktionsplanering?

Utbildning av användarna och implementering av effektiva arbetssätt är nyckelfaktorer. Involvera personalen i daglig styrning för bästa resultat. GOLI erbjuder utbildningar på olika nivåer och anpassade utbildningar vid behov. 

Vilket resultat kan man förvänta sig att GOLI ger?

GOLI hjälper er att få kontroll och förbättra er verksamhet. En verksamhet som arbetar aktivt med GOLI kan förvänta sig att se positiva effekter på produktionseffektiviteten samt förbättrad arbetsmiljö. 

Vilken typ av support och kundtjänst erbjuder ni?

GOLI erbjuder support via online servicedesk, e-post och telefon/Teams. Varje kund får en eller flera kontaktpersoner för löpande stöd. Vid införandet utbildar vi lokala superanvändare som kan ge förstalinjensupport. 

Effektiv vård och bättre arbetsmiljö

Våra kunder vittnar om hur användandet av GOLI gör att planeringen kan ske närmare verksamheten.

  • Effektivare planering och resursanvändning när verksamheten själv involveras.
  • Arbetstillfredsställelsen växer när medarbetarna får direkt feedback på åtgärder och känner ägarskap.
effektiv-vard

Vi hjälper dig att komma igång med din planering och styrning

Steg 1

Behovsplan och analys

Första steget i kedjan är att göra en behovsanalys. Det innebär att med hjälp av grafer och olika nyckeltal analysera data och upptäcka trender i verksamheten över en längre tid.

Med hjälp av behovsanalysen kan en behovsplan skapas. Behovsplanen visar en översiktlig bild över behovet som finns och hur behovet varierar över året.

steg-för-steg
system

Steg 2

Produktionsplan

När behovet är planerat kan den balanserade planen skapas. Med hjälp av olika dagtyper läggs en planering på dagsnivå och den planerade produktionen fördelas ut på varje dag och summeras sedan ihop till ett produktionsmål. Produktionsmålet är det mål som beräknas att utföras med de resurser som finns tillgängliga.

steg-för-steg
system

Steg 3

Resursplan

I behovsplanen och i den balanserade planen kan resurser fördelas ut för att beräkna antal resurstimmar baserat på vilket behov eller vilken kapacitet som det finns av olika resurser.

steg-för-steg
system

Steg 4

Uppföljning

När all planering är utförd följs planeringen upp genom att ta hjälp av grafer och nyckeltal för att se om utfallet blir som planerat. En gapanalys visar en överblick över hur kapaciteten (den balanserade planen) förhåller sig till behovet. Det är också möjligt att fördjupa sig i olika sorters produktionsdata samt se hur produktionen utförs på en timnivå över tid.

steg-för-steg
system
steg-för-steg
steg-för-steg
steg-för-steg
steg-för-steg